Adresse- og datooplysningerne i dette afsnit kan eventuelt sammenlignes med dem, der fremgår i afsnittet nedenfor "Find Fem Fejl: Socialforvaltningen i Høje Tåstrup Kommune".
Klikkes også under linket:
www.meinertz.250x.com/lindagleerup1col.jpg
Man forventer jo i hvert fald ikke, at ens nye hjemkommune begynder at forfalske noget, før man overhovedet har fået hilst på hinanden.
Det fremgik iøvrigt af socialsagen, at der ikke forelå en sag i vores tidligere hjemkommune, Stenløse, men det kan så næppe være i overensstemmelse med sandheden.
Det er jo sådan, at alle danskerens sociale rettigheder er knyttet til en fast adresse.
En del kommuner giver derfor pr. rutine boligløse på overførselsindkomst "adressekode på rådhuset", for på denne måde at opfylde de offentlige systemers krav om denne oplysning.
Når man læser Stenløse Kommunes overvenlige brev i sagen, kunne man antage, at Høje Tåstrup Kommune har fået det til at tage sig ud, som om vi ikke havde vores egen, faste adresse i kommunen, men som det fremgår af forklaringen fra Københavns Amt, er der ingen grund til at tro, at kommunen faktisk troede eller mente noget i den retning.
Hele dette villede roderi med vores adresse har uden tvivl det meget nære forhold mellem bystyret og AKB, der skiftevis har tjent som prügelknabe, undskyldning og allieret i kampen mod kommunens almindelige mennesker, som forudsætning.
Jeg antager i hvert fald, at kun en ordre fra kommunen har kunnet få AKB til at sætte et ikke-eksisterende navn på vores hoveddør i perioden fra februar til maj 1998, således at det ikke blev alt for tydeligt, at man svindlede med oplysningerne om os i Sags- og advisregistret.
Se også dette link:
www.meinertz.250x.com/socsagcol110.jpg
og:
www.meinertz.250x.com/stenloese06.jpg
www.meinertz.250x.com/kbhamt130706.jpg
www.meinertz.250x.com/sygesikringskort.jpg
Havde man fra ankemyndighedernes side forlangt, at Høje Tåstrup Kommune berigtigede de forfalskede tilflytningsdata, som fremgår af sags- og advisregistret under mit cpr-nummer, ville socialsagen være blevet standset øjeblikkeligt, fordi Høje Tåstrup Kommune og Københavns Amt så ville have mistet ethvert økonomisk incitament til at fortsætte den.
De ville i så fald selv have skullet betale regningerne for den ubegrundede behandling af mine døtre, og som det fremgår af en del offentligt tilgængelig korrespondance mellem kommunen og blandt andet Socialministeriet, har netop Høje Tåstrup Kommune gang på gang forsøgt at knibe sig uden om sine økonomiske forpligtelser i forbindelse med forvaltningen af Lov om Social Service.